Strict Standards: Declaration of JParameter::loadSetupFile() should be compatible with JRegistry::loadSetupFile() in /home/gashbark/public_html/libraries/joomla/html/parameter.php on line 0
تخلي منجوس ينفي تحرير مدينة بادمي - Gash Barka infomation Center

Please update your Flash Player to view content.

Hanan Maran

Women are half of society

ibrahim idris 20151204 origenal

dr abdulla juma

Idris Awate

 

the gash-barka camera

 

Editorial

تخلي منجوس ينفي تحرير مدينة بادمي

وأنباء عن أسرى من الجيش الإرتري في المناوشات الأخيرة حول بادمي.

 

التقى قائد حرس الحدود الإرتري الجنرال تخلي (منجوس)، بأعيان مدينة تسني ، ونفى تحرير مدينة بادمي .

أفاد (مصدر خاص) لموقع قاش بركة في غرب إرتريا، أنه في خطوة غير مسبوقة من قيادات الجبهة الشعبية ، عقد الجنرال تخلي منجوس قائد قوات حرس الحدود وأحد أعمدة النظام الحاكم في إرتريا ، اجتماعاً مع عناصر الجبهة الشعبية بوصفهم (أعيان مدينة تسني) في محاولة منه للملمت تداعيات الخبر الذي انتشر في أوساط المواطنين ، الذي مفاده أن قوات الدفاع الإرترية حررت مدينة بادمي من السيطرة الأثيوبية ، وقال أنها شائعات لا تخدم إرتريا في هذه المرحلة ، موضحا أن إرتريا تمر بظروف وصفها بالحرجة ، وقال "إننا لسنا في وارد الإنجرار لحرب أخرى لن تكون نتائجها في صالحنا " ، وأعطى توجيهات بمنع جمع التبرعات من المواطنين بمبررات دعم المجهود الحربي . ولم يتطرق منجوس في حديثه عن موضوع توزيع الأسلحة الخفيفة على المواطنين ، وتجنب أيضا الحديث عن المناوشات العسكرية الجارية في الحدود المشتركة بين إرترية وأثيوبية منذ 26 مايو الماضي .

من جهة اخرى اكدت تقارير صحفية ارترية فى مقابلات حية مع اسرى الجيش الارترى فى المعارك التى جرت فى 26/5/2012 الماضى ،بان هذه المعارك جاءت اثر قيام الجيش الارترى التقدم الى المناطق المتاخمة للحدود بدا من نهاية ابريل الماضى والبدء بحفر الخنادق وإقامة دفاعات ثابتة. وقال هؤلاء الاسرى من الفرقة العسكرية 21 بان المعارك جرت بالقرب من / ديدا لعال ودما بضواحى بادمى ،وان فرقتهم قد تكبدت خسائر جسيمة فى الارواح البشرية وخاصة اللواءين الاول والثانى ،كما تم الاستيلاء على كل المخزون من اسلحة ومعدات ،وان من تبقى قد فر بنفسه ، مؤكدين أن أول الهاربين من المعارك كان قادة القوات اثر القصف المدفعى المكثف الاول وتقدم المدرعات . وأشار هؤلاء الاسرى انهم يتلقون معاملة حسنة ، وصفها واحدا منهم / بأنها معاملة مماثلة لرعاية الوالدين لأبنائهم/.

هذا وسوف نوافيكم قريبا بتلخيص لعدد من اقوال ومقابلات هؤلاء الاسرى.

 

 

 

 

العودة إلى الصفحة الرئيسية

Comments   

 
#1868 Brandon 2019-07-19 12:29
We are a group plenty of fish dating site volunteers
and opening a new scheme in our community. Your website offered us with valuable info to work on. You've
done a formidable job and our entire community will be thankful to
you.
Quote

 
 
#1867 Catharine 2019-07-19 10:49
I'm really impressed with your writing skills and also with the
structure to your blog. Is that this a paid topic or did
you modify it your self? Anyway keep up the nice high quality writing, it is uncommon to peer a great blog like this one nowadays..


Feel free to visit my webpage ... .../the-best-male-enhancer-act ivator-pro-testosterone
Quote

 
 
#1866 Foster 2019-07-19 09:39
Keep this going please, great job!

Also visit my homepage :: Download aplikasi Poker Online android
Quote

 
 
#1865 Jonas 2019-07-19 06:42
Thank you a bunch for sharing this with all people you actually
understand what you're speaking approximately! Bookmarked.
Kindly additionally discuss with my website =).
We could have a hyperlink alternate contract between us

Here is my page - plenty of fish dating
site
Quote

 
 
#1864 Matilda 2019-07-19 06:05
Hmm it seems like your website ate my first comment (it was
super long) so I guess I'll just sum it up what I
wrote and say, I'm thoroughly enjoying your blog. I as well
am an aspiring blog writer but I'm still new
to the whole thing. Do you have any tips for beginner blog writers?

I'd genuinely appreciate it.

Feel free to surf to my blog post ... duraburnketo.podbean.com/.../. ..
Quote

 
 
#1863 Micah 2019-07-18 23:52
Thanks for your marvelous posting! I seriously enjoyed reading it, you can be a great author.
I will be sure to bookmark your blog and may come back someday.
I want to encourage you to definitely continue your great posts, have a nice
weekend!

Review my web page: fitbodyketo.podbean.com/.../.. .
Quote

 
 
#1862 Shayla 2019-07-18 21:28
Hello, Neat post. There's an issue together with your site in internet explorer, would test this...
IE still is the market chief and a good component to folks
will leave out your fantastic writing due to this problem.


Feel free to surf to my blog: hot.gays-bdsm.com/.../
Quote

 
 
#1861 Nan 2019-07-18 17:39
Highly descriptive article, I enjoyed that bit.
Will there be a part 2?

Feel free to visit my web-site: activatorprotestosterone.yolas ite.com/
Quote

 
 
#1860 Clemmie 2019-07-18 13:53
This is very interesting, You're a very skilled blogger.
I have joined your feed and look forward to seeking more of your great post.
Also, I've shared your website in my social networks!


Also visit my web blog; Activator
Pro Testosterone
Quote

 
 
#1859 Sergio 2019-07-18 12:35
If you wish for to obtain a good deal from this piece of writing then you have
to apply such methods to your won web site.

My blog - domino99
Quote

 
 
#1858 Brenda 2019-07-18 12:22
I’m not that much plenty of fish dating site a online reader to be honest but your sites really
nice, keep it up! I'll go ahead and bookmark your website to come back later.

Many thanks
Quote

 
 
#1857 Dane 2019-07-18 10:25
Excellent beat ! I wish to apprentice while you amend your web site, how can i subscribe for a blog site?
The account aided me a acceptable deal. I had been a little bit acquainted of this your broadcast provided bright clear idea

my blog - fitbodyketo.podbean.com/.../.. .
Quote

 
 
#1856 Andy 2019-07-18 04:40
Hi, I would like to subscribe for this weblog to take most up-to-date updates, so
where can i do it please help out.

Also visit my web blog situs judi bola Penipu
Quote

 
 
#1855 Carrol 2019-07-18 04:04
Good response in return of this issue with real arguments and
telling all regarding that.

Here is my page - www.youtube.com/.../
Quote

 
 
#1854 Sharon 2019-07-18 03:19
Hi there, everything is going nicely here and ofcourse every one is sharing data,
that's really good, keep up writing.

Also visit my blog :: www.youtube.com/.../
Quote

 
 
#1853 Jeanett 2019-07-18 01:03
You made some decent points there. I looked on the internet
for more info about the issue and found most people
will go along with your views on this web site.

Here is my homepage ... how to get help in windows
10
Quote

 
 
#1852 Ernestine 2019-07-17 23:32
I loved as much as you'll receive carried out right here.
The sketch is attractive, your authored subject matter stylish.
nonetheless, you command get bought an edginess over that you wish be delivering the following.

unwell unquestionably come further formerly again as exactly the same nearly very often inside case you shield
this increase.

Look at my webpage ... {Activator Pro Testosterone
Quote

 
 
#1851 Phillipp 2019-07-17 20:49
Hi I am so thrilled I found your website, I really found you by error, while I was searching
on Askjeeve for something else, Anyways I am here now and would just like to say
many thanks for a tremendous post and a all round exciting blog (I
also love the theme/design), I don't have time to go through it all at
the moment but I have book-marked it and also added your RSS feeds, so when I
have time I will be back to read a great deal more, Please do keep up the awesome work.


My homepage - RevPump Review
Quote

 
 
#1850 Spencer 2019-07-17 17:18
Hi, i read your blog occasionally and i own a similar one and i was just wondering if
you get a lot of spam remarks? If so how do
you prevent it, any plugin or anything you can advise?

I get so much lately it's driving me insane so any support is very much appreciated.



Look at my web page; Dura Burn Keto
Quote

 
 
#1849 Rodrick 2019-07-17 05:16
It's in reality a great and helpful piece of info. I am happy
that you simply shared this helpful info with us.

Please keep us informed like this. Thanks for sharing.


Check out my website :: RevPump Review
Quote

 
 
#1848 Taylah 2019-07-17 03:02
Greetings! Very useful advice how to get help
in windows 10
this particular article!

It is the little changes that make the most significant changes.
Thanks for sharing!
Quote

 
 
#1847 Flynn 2019-07-16 23:35
Heya i am for the first time here. I found this board and I
find It really useful & it helped me out much. I hope to give something back
and help others like you helped me.

my blog post: www.youtube.com/.../
Quote

 
 
#1846 Mercedes 2019-07-16 20:31
I am very happy to read this. This is the kind of
manual that needs to be given and not the random misinformation that is at the other blogs.

Appreciate your sharing this best doc.

my webpage - Fit Body Keto Reviews
Quote

 
 
#1845 Beryl 2019-07-16 17:52
I like the valuable info you provide in your articles.
I'll bookmark your weblog and check again here frequently.
I am quite sure I will learn lots of new stuff right here! Best of luck for the next!


Here is my weblog; Activator Pro Testosterone Price
Quote

 
 
#1844 Jerilyn 2019-07-16 17:04
What a material of un-ambiguity and preserveness of valuable
know-how regarding unpredicted feelings.

My web site - Activator Pro Testosterone Male Enhancement}
Quote

 
 
#1843 Twyla 2019-07-16 13:27
Hey! I'm at work browsing your blog from my new iphone!
Just wanted to say I love reading your blog and look forward to all your posts!
Keep up the great work!

Here is my web site :: RevPump Pills
Quote

 
 
#1842 Karma 2019-07-16 13:25
Howdy are using Wordpress for your site platform? I'm new to the blog world but I'm trying to get started and set up my own. Do you need
any html coding knowledge how to get help in windows 10 make your own blog?
Any help would be greatly appreciated!
Quote

 
 
#1841 Tonja 2019-07-16 06:05
This is very attention-grabb ing, You are a very skilled blogger.
I have joined your rss feed and look ahead to in search
of more of your magnificent post. Also, I have shared your web site in my social
networks!

Here is my web page Dura Burn Keto Reviews
Quote

 
 
#1840 Annmarie 2019-07-16 04:15
Hello my friend! I wish to say that this article is amazing, nice written and
come with approximately all significant infos. I'd like to peer
more posts like this.

Visit my web page; RevPump
Quote

 
 
#1839 Dawn 2019-07-16 03:30
I really like what you guys are up too. This
sort of clever work and exposure! Keep up
the fantastic works guys I've you guys to my own blogroll.



My webpage - Fit Body Keto
Quote

 
 
#1838 Florian 2019-07-15 22:58
We are a group of volunteers and starting a new scheme in our
community. Your site provided us with helpful information to work on. You have performed a formidable job and our entire neighborhood can be grateful to you.


Here is my blog post ... Dura Burn Keto Ingredients
Quote

 
 
#1837 Lauri 2019-07-15 10:53
I like the valuable info you provide in your articles. I'll bookmark your
blog and check again here regularly. I am quite certain I'll learn many new stuff right here!
Best of luck for the next!

Also visit my website gumroad.com/carljreanchi
Quote

 
 
#1836 Forrest 2019-07-15 09:31
I think the admin of this web page is really working hard in favor of his web page, because here every data is
quality based information.

Also visit my web blog - gumroad.com/l/fitbodyketo
Quote

 
 
#1835 Milla 2019-07-15 07:19
Awesome article.

my web page :: plenty of fish dating site
Quote

 
 
#1834 Lillian 2019-07-15 01:52
I'm still learning from you, as I'm improving myself. I definitely love reading everything that is written on your blog.Keep the stories coming.
I enjoyed it!

Feel free to visit my website :: RevPump Reviews
Quote

 
 
#1833 Jeffery 2019-07-13 14:09
I view something really special in this internet site.


my blog :: Activator Pro Testosterone Price
Quote

 
 
#1832 Ernie 2019-07-13 12:34
Truly when someone doesn't be aware of afterward its up to other visitors that
they will assist, so here it takes place.

Check out my blog :: duraburnketo.yolasite.com/
Quote

 
 
#1831 Claudia 2019-07-12 19:22
Thank you for sharing with us, I think this website truly stands out :D.


My website; www.ats-ottagono.it/.../
Quote

 
 
#1830 Claudia 2019-07-12 19:16
At this moment I am ready to do my breakfast, once
having my breakfast coming again to read other news.


Also visit my web-site :: gumroad.com/carljreanchi
Quote

 
 
#1829 Sylvia 2019-07-12 17:56
Nice post. I learn something totally new and challenging on sites
I stumbleupon every day. It's always useful to read articles from other writers and practice a little something from other web sites.



my blog - duraburnketo.strikingly.com/
Quote

 
 
#1828 Mellissa 2019-07-12 09:05
I think the admin of this website is actually working hard in support of his website, as here every stuff
is quality based data.

Also visit my weblog :: Fit Body Keto Reviews
Quote

 
 
#1827 Terrie 2019-07-12 08:24
We're a bunch of volunteers and opening a brand new scheme in our community.
Your website provided us with useful info to work on. You have performed a formidable
job and our entire group shall be grateful to you.

My web site: revpump.tumblr.com/.../...
Quote

 
 
#1826 Charmain 2019-07-12 07:03
Hello there! This article couldn?t be written any better!

Looking at this post reminds me of my previous roommate!
He continually kept preaching about this. I'll forward this article to him.
Pretty sure he'll have a good read. I appreciate you for sharing!


Check out my web site; Dura
Burn Keto
Quote

 
 
#1825 Stevie 2019-07-12 06:03
I have been browsing online more than three hours today, yet I never found any interesting article like
yours. It's pretty worth enough for me. In my view, if all site owners and bloggers made good content as you did, the net will be a lot more
useful than ever before.

Take a look at my weblog :: Fit Body Keto Diet
Quote

 
 
#1824 Jannette 2019-07-11 23:34
Good answers in return of this question with solid arguments and explaining all regarding that.


My webpage ... activatorprotestosterone.yolas ite.com/
Quote

 
 
#1823 Hamish 2019-07-11 12:57
I am regular reader, how are you everybody?
This paragraph posted at this site is in fact fastidious.


Here is my web blog :: Activator Pro Testosterone Reviews
Quote

 
 
#1822 Irene 2019-07-11 09:33
Hey I know this is off topic but I was wondering if you knew of any widgets I could add to my blog that automatically tweet my newest twitter updates.
I've been looking for a plug-in like this for quite some time and was hoping maybe you would have some
experience with something like this. Please let me know if you run into
anything. I truly enjoy reading your blog and I look forward to your new updates.


Feel free to surf to my page; Not working?
Quote

 
 
#1821 Mercedes 2019-07-11 06:59
Heya! I'm at work browsing your blog from my new
iphone! Just wanted to say I love reading your blog and look forward to all your posts!
Carry on the excellent work!

Also visit my weblog - www.smore.com/g91ws
Quote

 
 
#1820 Vern 2019-07-11 05:46
I conceive this internet site holds some real excellent information for everyone :D.


Feel free to visit my homepage: Fit Body Keto
Quote

 
 
#1819 Hildegarde 2019-07-11 02:29
Hurrah, that's what I was searching for, what a information! present here at this website, thanks admin of this web
page.

Feel free to surf to my web blog Fit Body Keto
Quote

 
 
#1818 Edison 2019-07-11 00:35
Really no matter if someone doesn't be aware
of after that its up to other people that they will assist, so here it occurs.


Stop by my site; Dura Burn Keto Ingredients
Quote

 
 
#1817 Hollis 2019-07-11 00:01
I'm not sure the place you are getting your info, but
good topic. I must spend a while learning much more or working out more.
Thank you for magnificent information I used to be in search of this info for my mission.

Feel free to visit my web-site ... quest bars
Quote

 
 
#1816 Latesha 2019-07-10 21:22
Greetings I am so glad I found your web site, I really found you by accident, while I was
researching on Digg for something else, Anyhow I
am here now and would just like to say thank you for
a tremendous post and a all round thrilling blog (I also love the theme/design), I don't have time to
look over it all at the minute but I have bookmarked it and also included your RSS feeds, so when I have time I will be back to read much more, Please do keep up
the fantastic job.

My web site: RevPump
Quote

 
 
#1815 Leia 2019-07-10 14:41
Nice respond in return of this query with genuine arguments and telling the whole thing on the topic of
that.

Here is my web site ... gumroad.com/carljreanchi
Quote

 
 
#1814 Hilario 2019-07-10 11:13
Howdy! This is my 1st comment here so I just wanted
to give a quick shout out and tell you I truly enjoy reading your articles.

Can you suggest any other blogs/websites/ forums
that go over the same topics? Thank you!

my blog post - fitbodyketo.podbean.com/.../.. .
Quote

 
 
#1813 Efren 2019-07-10 10:57
I like what you guys are usually up too. This sort of clever work and exposure!
Keep up the awesome works guys I've added you guys to my blogroll.


my page :: Fit Body Keto Diet
Quote

 
 
#1812 Esther 2019-07-10 05:47
It is in reality a great and useful piece of information. I am satisfied that you shared this useful info with us.
Please stay us up to date like this. Thanks for sharing.



Here is my site: RevPump Pills
Quote

 
 
#1811 Christoper 2019-07-09 08:26
Having read this I believed it was really informative.
I appreciate you finding the time and effort to put
this information together. I once again find myself spending a significant amount of time both reading and leaving comments.
But so what, it was still worth it!

Here is my blog ... quest bars cheap 2019 coupon
Quote

 
 
#1810 Lucile 2019-07-01 14:10
If you are going for finest contents like me,
simply pay a visit this web plenty of fish dating site [tinyurl.com] daily as it
provides quality contents, thanks
Quote

 
 
#1809 Walker 2019-07-01 12:52
This is a topic that's close to my heart... Cheers!

Where are your contact details though?

Look into my web-site ... domino99
Quote

 
 
#1808 Cecelia 2019-07-01 07:44
Hey I know this is off topic but I was wondering if you knew of any widgets I
could add to my blog that automatically tweet my newest twitter updates.

I've been looking for a plug-in like this for quite some time and was hoping maybe you
would have some experience with something like this.
Please let me know if you run into anything. I truly enjoy reading your blog
and I look forward to your new updates.

Also visit my weblog ... domino99
Quote

 
 
#1807 Dina 2019-07-01 07:29
My partner and I absolutely love your blog and find a lot of your
post's to be exactly I'm looking for. Does one offer guest writers to write content to suit your needs?
I wouldn't mind creating a post or elaborating on a
lot of the subjects you write with regards to here.
Again, awesome site!

Here is my web page; Domino99
Quote

 
 
#1806 Mckenzie 2019-07-01 06:36
Wow, amazing blog layout! How long have you been blogging for?
you make blogging look easy. The overall look of your website is magnificent, as well as
the content!

my blog; DominoQQ
Quote

 
 
#1805 Jorg 2019-07-01 04:56
Hi to every body, it's my first pay a visit of this website; this weblog consists
of awesome and in fact excellent stuff in favor
of readers.

My site :: Main DominoQQ
Quote

 
 
#1804 Jorg 2019-07-01 03:30
What's up, I read your blog like every week.
Your humoristic style is awesome, keep doing what you're doing!



My web site ... Main DominoQQ
Quote

 
 
#1803 Jerri 2019-07-01 02:46
Hmm is anyone else experiencing problems with the pictures on this blog loading?

I'm trying to determine if its a problem on my end or if it's the blog.
Any feed-back would be greatly appreciated.

my webpage: Domino99
Quote

 
 
#1802 Bernard 2019-07-01 01:05
You are so awesome! I do not believe I've truly read through a single thing
like that before. So nice to discover someone with unique thoughts on this subject
matter. Really.. thank you for starting this up.
This site is something that is required on the web, someone
with a little originality!

Feel free to visit my website :: Main DominoQQ
Quote

 
 
#1801 Clifford 2019-06-30 23:10
Quality content is the key to invite the visitors to go
to see the web site, that's what this web site is providing.


Feel free to visit my page ... Main DominoQQ
Quote

 
 
#1800 Mason 2019-06-30 20:24
What's up everyone, it's my first go to see at this site, and
paragraph is actually fruitful for me, keep up posting
such posts.

Also visit my webpage - bracengineers.qhub.com/.../...
Quote

 
 
#1799 Jenifer 2019-06-30 11:39
Good day! This is my 1st comment here so I just wanted to give a quick shout out and say I genuinely enjoy reading your
blog posts. Can you suggest any other blogs/websites/ forums that cover the
same subjects? Thanks!

Feel free to surf to my site ... Domino99
Quote

 
 
#1798 Lakeisha 2019-06-30 10:37
Just want to say your article is as astounding. The clarity to your put up is just
cool and i can suppose you are a professional in this subject.
Fine together with your permission allow me to seize your feed to
stay updated with impending post. Thank you one million and please continue the enjoyable work.


My web page: Main DominoQQ
Quote

 
 
#1797 Lauri 2019-06-30 10:10
Currently it seems like Movable Type is the top blogging platform available right now.
(from what I've read) Is that what you're using on your blog?


Also visit my web blog Main DominoQQ
Quote

 
 
#1796 Sima 2019-06-30 07:07
This excellent website really has all of the information I wanted concerning this subject and didn't know who to
ask.

Feel free to visit my blog post DominoQQ
Quote

 
 
#1795 Jacklyn 2019-06-30 05:27
This is really interesting, You are an overly professional blogger.
I have joined your feed and look ahead to in quest of more of your wonderful post.

Also, I have shared your website in my social networks

My blog ... main Dominoqq
Quote

 
 
#1794 Dianna 2019-06-30 05:12
This is really interesting, You're a very skilled blogger.
I've joined your rss feed and look forward to seeking more of your great post.
Also, I have shared your website in my social networks!



Visit my site ... Main DominoQQ
Quote

 
 
#1793 Syreeta 2019-06-30 04:24
Hi there to every one, the contents present at this web page are truly amazing for people
experience, well, keep up the good work fellows.

Here is my web site: Main dominoqq
Quote

 
 
#1792 Jetta 2019-06-30 03:12
I was curious if you ever thought of changing the page layout of your website?

Its very well written; I love what youve got to say.

But maybe you could a little more in the way of
content so people could connect with it better. Youve got
an awful lot of text for only having 1 or two images. Maybe
you could space it out better?

Feel free to visit my weblog: Main DominoQQ
Quote

 
 
#1791 Owen 2019-06-30 03:04
My partner and I stumbled over here coming from a different page
and thought I should check things out. I like what I see so now i am following you.

Look forward to checking out your web page
again.

Feel free to surf to my site - Domino99
Quote

 
 
#1790 Esther 2019-06-30 00:49
Fascinating blog! Is your theme custom made or did you download it
from somewhere? A design like yours with a few simple tweeks
would really make my blog jump out. Please let me know where you
got your design. Bless you

My site; DominoQQ
Quote

 
 
#1789 Matthias 2019-06-30 00:16
This information is worth everyone's attention. How can I find
out more?

my web-site ... DominoQQ
Quote

 
 
#1788 Franziska 2019-06-29 23:25
It's amazing to go to see this web site and reading the views of all colleagues concerning this article,
while I am also keen of getting knowledge.

Have a look at my web page; Main DominoQQ
Quote

 
 
#1787 Modesto 2019-06-29 22:59
Wow, fantastic blog format! How lengthy have you been running a blog for?
you make running a blog glance easy. The total look of your website is
wonderful, let alone the content material!

Also visit my web page; Domino99
Quote

 
 
#1786 Stephania 2019-06-29 21:47
I all the time emailed this website post page to all my friends, for the reason that if like to read it after that my friends will too.


Feel free to surf to my web site :: domino99
Quote

 
 
#1785 Alfonso 2019-06-29 19:58
Great beat ! I wish to apprentice while you amend your site,
how could i subscribe for a blog website? The account helped me a acceptable deal.

I had been a little bit acquainted of this your broadcast provided bright clear idea

My web page :: Main Dominoqq
Quote

 
 
#1784 Genesis 2019-06-29 17:18
Thanks for sharing your thoughts on Gash Barka Information Cenetrm.
Regards

Also visit my webpage; dominoqq
Quote

 
 
#1783 Maryanne 2019-06-29 17:11
Thanks for your personal marvelous posting! I truly enjoyed reading it, you are a great author.I will make sure to bookmark your blog and will often come back later
on. I want to encourage that you continue your great writing, have
a nice day!

Here is my weblog: domino99
Quote

 
 
#1782 Joanne 2019-06-29 16:42
Hello everybody, here every one is sharing these know-how, therefore it's good to read this
webpage, and I used to pay a quick visit this web site everyday.



My website ... Main DominoQQ
Quote

 
 
#1781 Pamela 2019-06-29 16:04
I'm truly enjoying the design and layout of your blog. It's a very easy on the eyes which makes it
much more pleasant for me to come here and visit more
often. Did you hire out a developer to create your theme?
Exceptional work!

My web site - Main DominoQQ
Quote

 
 
#1780 Humberto 2019-06-29 14:35
This blog was... how do you say it? Relevant!! Finally I have found something which helped me.
Kudos!

my webpage - Judi Online, Freddy,
Quote

 
 
#1779 Hildegarde 2019-06-29 13:46
Hmm is anyone else having problems with the images on this blog loading?
I'm trying to determine if its a problem on my end or if it's the blog.
Any suggestions would be greatly appreciated.


Here is my webpage; DominoQQ
Quote

 
 
#1778 Marty 2019-06-29 12:10
I am really impressed together with your writing abilities and
also with the format on your blog. Is that this a paid theme
or did you customize it yourself? Anyway stay up the nice
quality writing, it is uncommon to peer a nice blog like this one these days..


Look into my site; Main dominoqq
Quote

 
 
#1777 Lisa 2019-06-29 11:03
You really make it seem so easy with your presentation but I find
this topic to be actually something which I think I would
never understand. It seems too complicated and extremely
broad for me. I am looking forward for your next post, I'll
try to get the hang of it!

my webpage: Main DominoQQ
Quote

 
 
#1776 Christine 2019-06-29 08:37
At this time I am ready to do my breakfast, once having my breakfast coming again to read more news.


Here is my web site - DominoQQ
Quote

 
 
#1775 Dominic 2019-06-29 07:17
Please let me know if you're looking for a author for your
weblog. You have some really great articles and I believe I
would be a good asset. If you ever want to take some of the load off, I'd really
like to write some material for your blog in exchange for a link back
to mine. Please send me an e-mail if interested. Thanks!


Feel free to visit my web page: Main DominoQQ
Quote

 
 
#1774 Leatha 2019-06-29 06:27
Keep this going please, great job!

Here is my web-site ... ux.nu/zAL5l
Quote

 
 
#1773 Dani 2019-06-29 03:55
It's going to be finish of mine day, however before
ending I am reading this great post to improve my know-how.



Check out my web-site :: Domino99
Quote

 
 
#1772 Jessie 2019-06-28 23:48
I'm curious to find out what blog platform you happen to be utilizing?

I'm experiencing some small security problems with my latest
site and I'd like how to get
help in windows 10
find something more safe. Do
you have any solutions?
Quote

 
 
#1771 Arron 2019-06-28 21:20
Hello there! Would you mind if I share your blog with my twitter group?

There's a lot of folks that I think would really appreciate your content.
Please let me know. Cheers

Review my weblog ... DominoQQ
Quote

 
 
#1770 Jonathon 2019-06-28 16:51
Hi there! This post couldn't be written any better!
Reading this post reminds me of my good old room mate! He always kept talking about
this. I will forward this article to him. Fairly certain he
will have a good read. Thank you for sharing!

Also visit my webpage: Main Dominoqq
Quote

 
 
#1769 Hanna 2019-06-28 16:43
I always spent my half an hour to read this website's articles or reviews everyday along
with a mug of coffee.

Have a look at my page :: dominoqq
Quote

 
 
#1768 Jonah 2019-06-28 14:39
Wow that was strange. I just wrote an incredibly long comment but after I clicked submit my
comment didn't appear. Grrrr... well I'm not writing all that over again.
Anyway, just wanted to say fantastic blog!

my blog post domino99
Quote

 
 
#1767 Madelaine 2019-06-28 14:06
An interesting discussion is definitely worth comment.
I believe that you ought to publish more on this issue, it may not be a taboo matter
but typically people don't talk about such issues.
To the next! All the best!!

Check out my webpage :: DominoQQ
Quote

 
 
#1766 Maricela 2019-06-28 11:30
Awesome post.

My weblog DominoQQ
Quote

 
 
#1765 Reta 2019-06-28 11:20
Do you have a spam problem on this website; I also am a blogger, and I was wondering your situation; we have created some nice procedures and we are looking to swap methods
with others, please shoot me an e-mail if interested.


My web-site; Main DominoQQ
Quote

 
 
#1764 Darwin 2019-06-28 11:04
My partner and I stumbled over here by a different website and thought I might check
things out. I like what I see so i am just following you.

Look forward to looking into your web page repeatedly.


Also visit my webpage ... Main DominoQQ
Quote

 
 
#1763 Ashlee 2019-06-28 10:27
You are so interesting! I do not suppose I have read through anything like this before.
So good to find someone with unique thoughts on this topic.
Seriously.. thank you for starting this up. This site is
one thing that is needed on the internet, someone
with a bit of originality!

Check out my weblog :: Domino99
Quote

 
 
#1762 Lenard 2019-06-28 08:05
Hey there! Would you mind if I share your blog with my
zynga group? There's a lot of folks that I think would really enjoy your content.
Please let me know. Cheers

My page :: Main DominoQQ
Quote

 
 
#1761 Asa 2019-06-28 06:17
Does your blog have a contact page? I'm having problems locating it but, I'd like
to shoot you an email. I've got some ideas for your blog you might be interested in hearing.
Either way, great blog and I look forward to seeing it
expand over time.

Check out my web site :: Domino99
Quote

 
 
#1760 Osvaldo 2019-06-28 05:26
I seriously love your site.. Pleasant colors & theme. Did
you build this web site yourself? Please reply back as I'm hoping to create my very own website and want to know
where you got this from or just what the theme is named. Thanks!


Also visit my weblog - Main DominoQQ
Quote

 
 
#1759 Georgia 2019-06-28 03:07
Great blog right here! Also your site rather a lot up fast!
What host are you the usage of? Can I am getting your associate link for your host?
I wish my site loaded up as fast as yours lol

Feel free to surf to my page Main DominoQQ
Quote

 
 
#1758 Berry 2019-06-28 01:30
It is perfect time to make a few plans for the long run and it is time to be happy.
I've read this put up and if I may just I desire to counsel
you few attention-grabb ing things or tips. Maybe you can write next articles relating to this article.

I want to read more issues approximately it!

my page - Domino99
Quote

 
 
#1757 Aja 2019-06-27 23:40
Thank you for the good writeup. It in fact was a amusement account it.

Look advanced to far added agreeable from you! However, how could we
communicate?

My blog - DominoQQ
Quote

 
 
#1756 Tosha 2019-06-27 22:41
Howdy this is kind of of off topic but I was wondering
if blogs use WYSIWYG editors or if you have to manually code with HTML.
I'm starting a blog soon but have no coding know-how so I wanted to get advice from
someone with experience. Any help would be greatly appreciated!


My blog post Main Dominoqq
Quote

 
 
#1755 Lazaro 2019-06-27 21:21
Spot on with this write-up, I truly believe that
this website needs a lot more attention. I'll probably be back again to see more,
thanks for the information!

Also visit my page :: Domino99
Quote

 
 
#1754 Boris 2019-06-27 18:25
Hey There. I discovered your weblog the usage of msn. This
is a really smartly written article. I will be sure to bookmark it and
return to read extra of your helpful info. Thanks for the
post. I'll definitely comeback.

Also visit my web-site ... dominoqq
Quote

 
 
#1753 Natisha 2019-06-27 17:21
Very descriptive post, I enjoyed that a lot. Will there be a
part 2?

Also visit my weblog domino99
Quote

 
 
#1752 Richie 2019-06-27 11:12
Hi there very cool site!! Guy .. Beautiful .. Wonderful ..
I will bookmark your site and take the feeds also?
I am satisfied to seek out so many useful info right
here within the post, we'd like develop extra techniques on this regard, thank you for
sharing. . . . . .

Feel free to surf to my site ... Situs Poker Terpercaya 2019
Quote

 
 
#1751 Roseanna 2019-06-27 09:34
Hi there, yes this article is in fact good and I have learned
lot of things from it on the topic of blogging.
thanks.

Take a look at my web-site; revpumpreviews.blogspot.com/.. ./...
Quote

 
 
#1750 Hilton 2019-06-25 23:18
Unquestionably consider that that you stated. Your favourite
justification appeared to be at the net the easiest
thing to consider of. I say to you, I certainly get
annoyed even as other people consider concerns that they plainly don't
understand about. You managed to hit the nail upon the top and also defined out the
whole thing without having side effect , people can take a signal.
Will probably be again to get more. Thank you

Here is my page go.smokey.live/.../
Quote

 
 
#1749 Jesenia 2019-06-25 01:06
You actually make it seem so easy with your presentation but I find
this matter to be really something that I think I would never understand.
It seems too complicated and extremely broad for me.
I am looking forward for your next post, I will try
to get the hang of it!

Have a look at my web-site; Main DominoQQ
Quote

 
 
#1748 Esmeralda 2019-06-25 00:30
Hey there! I've been reading your site for a while now and finally got the courage
to go ahead and give you a shout out from Lubbock Tx! Just wanted
to tell you keep up the excellent work!

Also visit my homepage; Main dominoqq
Quote

 
 
#1747 Shari 2019-06-25 00:16
We're a group of volunteers and starting a new scheme in our community.
Your web site offered us with useful information to work on.
You've performed an impressive process and
our whole group will likely be grateful to you.

Here is my web blog; Main DominoQQ
Quote

 
 
#1746 Seymour 2019-06-24 23:17
I am not sure where you are getting your information, but great
topic. I needs to spend some time learning much more or understanding more.
Thanks for great info I was looking for this info for my mission.

Also visit my site DominoQQ
Quote

 
 
#1745 Son 2019-06-24 21:54
Very nice post. I just stumbled upon your weblog and wished
to say that I have really enjoyed browsing your blog posts.

In any case I will be subscribing to your feed and
I hope you write again very soon!

Stop by my page; DominoQQ
Quote

 
 
#1744 Teddy 2019-06-24 20:41
This is a topic that's close to my heart... Best wishes!
Where are your contact details though?

Look at my web blog - dominoqq
Quote

 

Add comment

masarat 20150520

Itlalat Dr Jalal

abu usama almuallim

mahmoud barh origenal

mahmod taher

Fathi Osman 1

mahmod osman elos 300

ibrahim dini

Historical memory1

Screaming

Martyrdom of Dr